Big Hall

 

Monday

Tabata

17:00 - 18:00

Tabata

Monday 17:00 - 18:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Anička By
Anička
Sportu se věnuji odjakživa. Vyzkoušela jsem již spoustu směrů a možností pohybu, což mi pomáhá utvořit si vlastní styl vedení lekcí. Nyní se věnuji především fitboxu, tabatě, funkčnímu tréninku, TRX a kruhovým tréninkům. Abych mohla vést vlastní lekce, tak jsem se i sportovně vzdělávala. Absolvovala jsem kurz instruktora ve fitness, kurz fitboxu, TRX, funkčního tréninku a efektivního hubnutí. Ve Fittopu vedu dvě lekce v pondělí – Tabatu v 17:00 a TRX v 18:00 – tato lekce je často kombinovaná s funkčním tréninkem a s jinými pomůckami než jen TRX. Na mých lekcí se na vás budu moc těšit 🙂

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Monday 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Funkční trénink

19:00 - 20:30

Funkční trénink

Monday 19:00 - 20:30
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip By
Filip
 

Funkční a kondiční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂

Tuesday

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Tuesday 17:00 - 18:00
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂
Wednesday

Pilátes pro seniory

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory

Wednesday 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.

Bosu body

17:00 - 18:00

Bosu body

Wednesday 17:00 - 18:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Wednesday 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Jumping party

19:00 - 20:00

Jumping party

Wednesday 19:00 - 20:00
Radek By
Radek
                   

S láskou věnuji Jumpingu. Pokud máte rádipohyb,hudbu,rytmus,tak přijďte a zažijete endorfinový výboj s dobrým pocitem uspokojení.

Na mých lekcích nenajdete složitou choreografii, ale zadovádíte si a zlepšíte svou kondici při mých velmi oblíbených rychlých skladbách. Nejdeme cvičit spartakiádu. Chytne se i začátečník.

Thursday

Bosu body

10:00 - 11:00

Bosu body

Thursday 10:00 - 11:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Renata By
Renata
     

    Veselá a milá. Její lekce jsou pro začátečníky i pokročilé :-).

Bodystyling

17:00 - 18:00

Bodystyling

Thursday 17:00 - 18:00
Bodystyling je cvičení zaměřené na tvarování postavy se zaměřením na problémové partie.
Jana H. By
Jana H.
„Co investujete do těla v průběhu svého života, se Vám mnohokrát vrátí. Nečekejte, až přijdou zdravotní problémy nebo Vás bude bolet pohled do zrcadla. Cvičte preventivně a stanovte si své cíle. Důslednost je základem úspěchu.“ Věděli jste, že pohyb je přirozené antidepresivum? Dejte si pořádně do těla na jedné z pravidelných hodin Bodystylingu, Problémových zón nebo Břišáků.

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Thursday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra
Ráda pracuji s klienty na zlepšení, neberu výmluvy, dokážu být tvrdá na sebe i klienty. Zpotíš se, zamakáš si, v půlce mě budeš nenávidět, ale na konci pocítíš vítězství a úlevu :-).

Kondiční trénink

19:00 - 20:30

Kondiční trénink

Thursday 19:00 - 20:30
Kondiční trénink je trénink pro všechny věkové kategorie s cílem rozvíjet rychlostně-vytrvalostní schopnosti. Práce s vlastním tělem, ale i s různými zátěžovými pomůckami podporuje rozvoj specifické silové a rychlostní vytrvalosti.
Filip By
Filip
 

Funkční a kondiční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂

Friday

Bosu body

18:00 - 19:00

Bosu body

Friday 18:00 - 19:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Saturday
Sunday

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Sunday 17:00 - 18:00
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂

 

Small Hall

 

Monday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Monday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Anička By
Anička
Sportu se věnuji odjakživa. Vyzkoušela jsem již spoustu směrů a možností pohybu, což mi pomáhá utvořit si vlastní styl vedení lekcí. Nyní se věnuji především fitboxu, tabatě, funkčnímu tréninku, TRX a kruhovým tréninkům. Abych mohla vést vlastní lekce, tak jsem se i sportovně vzdělávala. Absolvovala jsem kurz instruktora ve fitness, kurz fitboxu, TRX, funkčního tréninku a efektivního hubnutí. Ve Fittopu vedu dvě lekce v pondělí – Tabatu v 17:00 a TRX v 18:00 – tato lekce je často kombinovaná s funkčním tréninkem a s jinými pomůckami než jen TRX. Na mých lekcí se na vás budu moc těšit 🙂

Jumping i pro začátečníky

19:00 - 20:00

Jumping i pro začátečníky

Monday 19:00 - 20:00
Dynamicky aerobní cvičení na trampolínách. Hodiny jsou zaměřené na posílení posturálních a stabilizačních svalů a na spalování cukrů a tuků.
Radek By
Radek
                   

S láskou věnuji Jumpingu. Pokud máte rádipohyb,hudbu,rytmus,tak přijďte a zažijete endorfinový výboj s dobrým pocitem uspokojení.

Na mých lekcích nenajdete složitou choreografii, ale zadovádíte si a zlepšíte svou kondici při mých velmi oblíbených rychlých skladbách. Nejdeme cvičit spartakiádu. Chytne se i začátečník.

Tuesday
Wednesday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Wednesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Kačka By
Kačka
Thursday
Friday
Saturday
Sunday