Big Hall

 

Monday

Tabata Denča

17:00 - 18:00

Tabata Denča

Monday 17:00 - 18:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Denča By
Denča

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Monday 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Funkční trénink

19:00 - 20:30

Funkční trénink

Monday 19:00 - 20:30
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip By
Filip
 

Funkční a kondiční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂

Tuesday

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Tuesday 17:00 - 18:00
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Tuesday 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Wednesday

Pilátes pro seniory

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory

Wednesday 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Wednesday 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Thursday

P-class

17:00 - 18:00

P-class

Thursday 17:00 - 18:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Jana H. By
Jana H.
„Co investujete do těla v průběhu svého života, se Vám mnohokrát vrátí. Nečekejte, až přijdou zdravotní problémy nebo Vás bude bolet pohled do zrcadla. Cvičte preventivně a stanovte si své cíle. Důslednost je základem úspěchu.“ Věděli jste, že pohyb je přirozené antidepresivum? Dejte si pořádně do těla na jedné z pravidelných hodin Bodystylingu, Problémových zón nebo Břišáků.

Zumba

18:00 - 19:00

Zumba

Thursday 18:00 - 19:00
Milan By
Milan
Friday
Saturday
Sunday

Kruhový trénink

17:00 - 18:00

Kruhový trénink

Sunday 17:00 - 18:00
Kruhový trénink kromě silových schopností rozvíjí také vytrvalost. Pomůže vám s formováním svalů, spalováním tuků a zvyšováním celkové kondice. Jeho smyslem je, abyste po skončení jednoho cviku co nejdříve zahájili další, není zde proto prostor pro pokles tepové frekvence a celkové zklidnění. Odpočinek přichází na řadu až po odcvičení celé série cviků.
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂

 

Small Hall

 

Monday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Monday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Kristýna By
Kristýna
Tuesday

Pilates Martina

17:00 - 18:00

Pilates Martina

Tuesday 17:00 - 18:00
Martina By
Martina
      Pilates zlepšuje vaši svalovou kontrolu, sílu i dýchání. Budete se díky němu cítit pružnější a pevnější. Specializuje se na hluboké svalstvo břišní i zádové, jeho výhodou je však i často opomíjené aktivace pánevního dna. Cvičit ho může každý bez ohledu na věk, váhu či pohlaví. SM systém oproti tomu tvoří ucelený komplex cviků, jež vedou k odstranění chronických bolestí zad. Záda stabilizujete a mobilizujete. Pomáhá také při skolióze či při výhřezu ploténky. Klient si z lekce odnese dobrý pocit ze zdravě provedeného cvičení, dobije baterky, a s jistotou tak společně vyčarujeme i úsměv na jeho tváři. 🙂

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Tuesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Raduš KA By
Raduš KA

Funkční trénink

19:00 - 20:00

Funkční trénink

Tuesday 19:00 - 20:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip Špůr By
Filip Špůr
Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, který je typický střídáním rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými. Řadí se mezi nejnáročnější, ale za to mezi nejúčinnější metody běžeckého tréninku. Intervalový trénink pomáhá zlepšit schopnosti běžců při různé intenzitě zatížení. Připravuje organismus na změny tempa a vyrovnání se s nimi. A to se hodí nejen při závodě.
Wednesday

Kruhový trénink Denča

18:00 - 19:00

Kruhový trénink Denča

Wednesday 18:00 - 19:00
Kruhový trénink kromě silových schopností rozvíjí také vytrvalost. Pomůže vám s formováním svalů, spalováním tuků a zvyšováním celkové kondice.
Denča By
Denča
Thursday

Power Joga

17:00 - 18:00

Power Joga

Thursday 17:00 - 18:00
Relaxačně posilovací hodina zaměřená na protažení a posílení svalstva. Cvičení je vedené v pomalém tempu. Hodina je vhodná jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Hodina power yogy je dynamičtější než ostatní druhy jóg.
Věrka By
Věrka

Tabata Kačka

18:00 - 19:00

Tabata Kačka

Thursday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Kačka By
Kačka
Friday
Saturday
Sunday