Big Hall

 

Monday
Tuesday

N-TC

17:00 - 18:00

N-TC

Tuesday 17:00 - 18:00
Forma funkčního tréninku - kombinace dynamického a silového tréninku budující sílu, vytrvalost a vysokou cardio kondici. Posílení všech svalových skupin v kombinaci s během a dynamikou utváří silný svalový aparát celého těla.
Petra By
Petra

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Tuesday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra

Jumping

19:00 - 20:00

Jumping

Tuesday 19:00 - 20:00
Dynamicky aerobní cvičení na trampolínách. Hodiny jsou zaměřené na posílení posturálních a stabilizačních svalů a na spalování cukrů a tuků.
Raduš KA By
Raduš KA
Wednesday

Pilátes pro seniory a matky po porodu

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory a matky po porodu

Wednesday 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.
Věrka By
Věrka

Power Joga

17:00 - 18:00

Power Joga

Wednesday 17:00 - 18:00
Powerjóga je zaměřena na protažení a posílení svalů celého těla. To samé umí také jóga, i když svalová síla u klasické jógy není tak zdůrazňována. Jedná se formu jógy kladoucí důraz na sílu těla.
Soňa By
Soňa
Power jóga se Soňou je dobrá pro vaše tělo, mysl a duši. Je to kompletní fyzický i mentální trénink propojený s relaxačním cvičením.

N-TC

18:00 - 19:00

N-TC

Wednesday 18:00 - 19:00
Forma funkčního tréninku - kombinace dynamického a silového tréninku budující sílu, vytrvalost a vysokou cardio kondici. Posílení všech svalových skupin v kombinaci s během a dynamikou utváří silný svalový aparát celého těla.
Jakub By
Jakub

AmazonGym-uzavřená lekce

19:00 - 20:00

AmazonGym-uzavřená lekce

Wednesday 19:00 - 20:00
Klub Amazonek v plné síle trénink zaměřený na celé tělo. Bližší info u trenérky Radky Bechtoldové 605950100.
Kája By
Kája
Thursday

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Thursday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra

Kondiční trénink

19:00 - 20:00

Kondiční trénink

Thursday 19:00 - 20:00
Kondiční trénink je trénink pro všechny věkové kategorie s cílem rozvíjet rychlostně-vytrvalostní schopnosti. Práce s vlastním tělem, ale i s různými zátěžovými pomůckami podporuje rozvoj specifické silové a rychlostní vytrvalosti.
Filip By
Filip
Filip Rata Funkční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂
Friday

AmazonGym-uzavřená lekce

18:00 - 19:00

AmazonGym-uzavřená lekce

Friday 18:00 - 19:00
Klub Amazonek v plné síle trénink zaměřený na celé tělo. Bližší info u trenérky Radky Bechtoldové 605950100.
Kája By
Kája
Saturday
Sunday

Intervalový trénink

18:00 - 19:00

Intervalový trénink

Sunday 18:00 - 19:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice s využitím moderních posilovacích metod, např. TRX. Vhodné i pro začátečníky.
Kája By
Kája

 

Small Hall

 

Monday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Monday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Markéta By
Markéta

TRX

19:00 - 20:00

TRX

Monday 19:00 - 20:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Tuesday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Tuesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Raduš KA By
Raduš KA

Intervalový trénink

19:00 - 20:00

Intervalový trénink

Tuesday 19:00 - 20:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice s využitím moderních posilovacích metod, např. TRX. Vhodné i pro začátečníky.
Filip Špůr By
Filip Špůr
Wednesday

TRX

17:00 - 18:00

TRX

Wednesday 17:00 - 18:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Jakub By
Jakub

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Wednesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Karel By
Karel
Karel Jarusek - TRX
Thursday
Friday
Saturday
Sunday