Big Hall

 

Monday

Funkční trénink

19:00 - 20:00

Funkční trénink

Monday 19:00 - 20:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip By
Filip
Filip Rata Funkční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂
Tuesday

Hiit

17:00 - 18:00

Hiit

Tuesday 17:00 - 18:00
Forma funkčního tréninku - kombinace dynamického a silového tréninku budující sílu, vytrvalost a vysokou cardio kondici. Posílení všech svalových skupin v kombinaci s během a dynamikou utváří silný svalový aparát celého těla.
Petra By
Petra

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Tuesday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra

Jumping

19:00 - 20:00

Jumping

Tuesday 19:00 - 20:00
Dynamicky aerobní cvičení na trampolínách. Hodiny jsou zaměřené na posílení posturálních a stabilizačních svalů a na spalování cukrů a tuků.
Raduš KA By
Raduš KA
Wednesday

Pilátes pro seniory

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory

Wednesday 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.
Věrka By
Věrka

Pilates-Péťa W.

12:00 - 13:00

Pilates-Péťa W.

Wednesday 12:00 - 13:00
Pilates je metoda tělesného cvičení, která se snaží docílit řízeného pohybu ze silného středu těla. Soustředěnost pohybu,řízený pohyb,pohyb vycházející ze středu těla,plynulost pohybu,přesnost pohybu a dýchání. Pilates je cvičení, které se zaměřuje na zpevnění těla, rovnováhu a flexibilitu. Pilates cviky jsou vhodné i pro začátečníky. Spojí vaše tělo i mysl.
Petra W. By
Petra W.

N-TC

18:00 - 19:00

N-TC

Wednesday 18:00 - 19:00
Forma funkčního tréninku - kombinace dynamického a silového tréninku budující sílu, vytrvalost a vysokou cardio kondici. Posílení všech svalových skupin v kombinaci s během a dynamikou utváří silný svalový aparát celého těla.
Jakub By
Jakub

AmazonGym-uzavřená lekce

19:00 - 20:00

AmazonGym-uzavřená lekce

Wednesday 19:00 - 20:00
Klub Amazonek v plné síle trénink zaměřený na celé tělo. Bližší info u trenérky Radky Bechtoldové 605950100.
Kája By
Kája
Thursday

Bosu body

10:00 - 11:00

Bosu body

Thursday 10:00 - 11:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví.Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Renata By
Renata

P-class

17:00 - 18:00

P-class

Thursday 17:00 - 18:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Jana H. By
Jana H.

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Thursday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra

Kondiční trénink

19:00 - 20:00

Kondiční trénink

Thursday 19:00 - 20:00
Kondiční trénink je trénink pro všechny věkové kategorie s cílem rozvíjet rychlostně-vytrvalostní schopnosti. Práce s vlastním tělem, ale i s různými zátěžovými pomůckami podporuje rozvoj specifické silové a rychlostní vytrvalosti.
Filip By
Filip
Filip Rata Funkční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂
Friday

Bosu body

12:00 - 13:00

Bosu body

Friday 12:00 - 13:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku.Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví.Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Radka By
Radka

AmazonGym-uzavřená lekce

18:00 - 19:00

AmazonGym-uzavřená lekce

Friday 18:00 - 19:00
Klub Amazonek v plné síle trénink zaměřený na celé tělo. Bližší info u trenérky Radky Bechtoldové 605950100.
Radka By
Radka
Saturday

Body

10:00 - 11:00

Body

Saturday 10:00 - 11:00
Lekce zaměřená na tvarování těla. Lehká rozcvička formou aerobicu a posilování s vlastním tělem, gumičkami, lehkými činkami apd. Vhodné i pro začátečníky.
Renata By
Renata
Sunday

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Sunday 17:00 - 18:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice s využitím moderních posilovacích metod, např. TRX. Vhodné i pro začátečníky.
Radka By
Radka

 

Small Hall

 

Monday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Monday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Markéta By
Markéta
Tuesday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Tuesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Raduš KA By
Raduš KA

Intervalový trénink

19:00 - 20:00

Intervalový trénink

Tuesday 19:00 - 20:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice s využitím moderních posilovacích metod, např. TRX. Vhodné i pro začátečníky.
Filip Špůr By
Filip Špůr
Wednesday

TRX

17:00 - 18:00

TRX

Wednesday 17:00 - 18:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Jakub By
Jakub
Thursday
Friday
Saturday
Sunday