Big Hall

 

Monday

Jumping

18:00 - 19:00

Jumping

Monday 18:00 - 19:00
Dynamicky aerobní cvičení na trampolínách. Hodiny jsou zaměřené na posílení posturálních a stabilizačních svalů a na spalování cukrů a tuků.
Kačka By
Kačka

Funkční trénink

19:00 - 20:30

Funkční trénink

Monday 19:00 - 20:30
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip By
Filip
Filip Rata Funkční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂
Tuesday

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Tuesday 17:00 - 18:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice s využitím moderních posilovacích metod, např. TRX. Vhodné i pro začátečníky.
Radka By
Radka
Wednesday

Pilátes pro seniory

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory

Wednesday 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.
Věrka By
Věrka
Thursday

Bosu body

10:00 - 11:00

Bosu body

Thursday 10:00 - 11:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Renata By
Renata

P-class

17:00 - 18:00

P-class

Thursday 17:00 - 18:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Jana H. By
Jana H.

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Thursday 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra

Kondiční trénink

19:00 - 20:30

Kondiční trénink

Thursday 19:00 - 20:30
Kondiční trénink je trénink pro všechny věkové kategorie s cílem rozvíjet rychlostně-vytrvalostní schopnosti. Práce s vlastním tělem, ale i s různými zátěžovými pomůckami podporuje rozvoj specifické silové a rychlostní vytrvalosti.
Filip By
Filip
Filip Rata Funkční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂
Friday
Saturday

P-class

10:00 - 11:00

P-class

Saturday 10:00 - 11:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Renata By
Renata
Sunday

 

Small Hall

 

Monday
Tuesday

TRX

18:00 - 19:00

TRX

Tuesday 18:00 - 19:00
TRX je forma cvičení, která vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku používáte svou vlastní tělesnou hmotnost. S TRX můžete provádět cviky na posílení celého těla, pružnost, výbušnost nebo cviky na strečink. Samozřejmostí jsou základní cviky jako kliky, dřepy a výpady.
Raduš KA By
Raduš KA
Wednesday

Power Joga

17:00 - 18:00

Power Joga

Wednesday 17:00 - 18:00
Power yoga is a class aimed at stretching and strengthening whole body muscles.
In contrast to classic yoga, Power Yoga places a greater emphasis on  body power.
Soňa By
Soňa
Power jóga se Soňou je dobrá pro vaše tělo, mysl a duši. Je to kompletní fyzický i mentální trénink propojený s relaxačním cvičením.
Thursday
Friday
Saturday
Sunday