Sál 1

 

Pondělí

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Pondělí 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Funkční trénink

19:00 - 20:30

Funkční trénink

Pondělí 19:00 - 20:30
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip By
Filip
 

Funkční a kondiční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂

Úterý

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Úterý 17:00 - 18:00
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Úterý 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Středa

Pilátes pro seniory

09:00 - 10:00

Pilátes pro seniory

Středa 09:00 - 10:00
Lekce pro seniory, ale i pro maminky např. po porodu a pro začátečníky. Protahovací cvičení se zaměřením na posílení vnitřních svalových systémů. Napomáhá odbourání stresu a bolestí zad.

Bosu body

17:00 - 18:00

Bosu body

Středa 17:00 - 18:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Bodyform

18:00 - 19:00

Bodyform

Středa 18:00 - 19:00
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Jumping party

19:00 - 20:00

Jumping party

Středa 19:00 - 20:00
Radek By
Radek
                   

S láskou věnuji Jumpingu. Pokud máte rádipohyb,hudbu,rytmus,tak přijďte a zažijete endorfinový výboj s dobrým pocitem uspokojení.

Na mých lekcích nenajdete složitou choreografii, ale zadovádíte si a zlepšíte svou kondici při mých velmi oblíbených rychlých skladbách. Nejdeme cvičit spartakiádu. Chytne se i začátečník.

Čtvrtek

Bosu body

10:00 - 11:00

Bosu body

Čtvrtek 10:00 - 11:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Renata By
Renata
     

    Veselá a milá. Její lekce jsou pro začátečníky i pokročilé :-).

P-class

17:00 - 18:00

P-class

Čtvrtek 17:00 - 18:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Jana H. By
Jana H.
„Co investujete do těla v průběhu svého života, se Vám mnohokrát vrátí. Nečekejte, až přijdou zdravotní problémy nebo Vás bude bolet pohled do zrcadla. Cvičte preventivně a stanovte si své cíle. Důslednost je základem úspěchu.“ Věděli jste, že pohyb je přirozené antidepresivum? Dejte si pořádně do těla na jedné z pravidelných hodin Bodystylingu, Problémových zón nebo Břišáků.

Tabata

18:00 - 19:00

Tabata

Čtvrtek 18:00 - 19:00
Nejnáročnější intervalový trénink. Tabata zvyšuje nejen vaši kardio-respirační zdatnost, ale také svalovou sílu (záleží na výběru cviků, které si zvolíte a co chcete tréninkem rozvíjet). Zajímavé jsou zjištění, že vytrvalostní cvičení tento efekt vůbec nezpůsobují a přesto je mnozí lidé považují za nejvíce účinné v otázkách zdraví i prevence.
Petra By
Petra
Ráda pracuji s klienty na zlepšení, neberu výmluvy, dokážu být tvrdá na sebe i klienty. Zpotíš se, zamakáš si, v půlce mě budeš nenávidět, ale na konci pocítíš vítězství a úlevu :-).

Kondiční trénink

19:00 - 20:30

Kondiční trénink

Čtvrtek 19:00 - 20:30
Kondiční trénink je trénink pro všechny věkové kategorie s cílem rozvíjet rychlostně-vytrvalostní schopnosti. Práce s vlastním tělem, ale i s různými zátěžovými pomůckami podporuje rozvoj specifické silové a rychlostní vytrvalosti.
Filip By
Filip
 

Funkční a kondiční trénink má základy z kondiční přípravy a zdravotního cvičení. Cílem je vytvořit takový koncept, který bezhlavě neruinuje pohybový aparát, ale poskytuje takový trénink, který má dlouhodobý smysl. Jedná se o chytrý trénink. Funkční trénink mi pomohl úspěšně repasovat koleno po úraze, přispívá ke kompenzaci zad a slouží i jako prevence před dalšími nešvary, které vyplývají z přetěžování nebo naopak z nepohybu. Nechci být tlustý, chci být ve formě a mít kondičku. To vše se snažím skombinovat na svých lekcích. Takže jedeme, říkej tomu třeba intervaly, procvičíme všechny partie. Hudba jede a ještě nikoho jsme mezi sebou nenechali padnout. Nikomu se nesmějeme a nikoho neřešíme, ale taky nešetříme. Podporuji přátelskou atmosféru. Chci ať si to všichni pořádně užijí a odchází spokojení. Šli zpocení a zadýchaní a se skvělou náladou 🙂

Pátek

Bosu body

18:00 - 19:00

Bosu body

Pátek 18:00 - 19:00
BOSU je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla, který má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Cvičení na BOSU je vhodné pro ženy i muže všech věkových kategorií ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo ty, kteří cvičí doma pro zdraví. Cvičení je vyjímečné v tom, že zapojuje nejen vědomě ovládané svaly, ale i hluboké kosterní a další důležité svaly, které na rozdíl od našich prapředků vinou moderního životního stylu nepoužíváme a které zajišťují správné držení těla. Ochablost těchto svalů pak zapříčiňuje velmi časté bolesti zad a kloubů. BOSU Balance Trainer byl původně vyvinutý pro rehabilitaci.
Hanka By
Hanka

Jsem lektorkou bodyformu, Tabaty, Bosu, intervalového cvičení a DrumFitu

Každý touží po zpevněné postavě a tímto cvičením jdeme svému cíli společně naproti. Kombinujeme kardio cvičení se sílou, což vede k maximální efektivitě a užitku. Cvičení je vhodné pro různé věkové i výkonnostní skupiny. Používáme různé pomůcky, proto nejsou hodiny nikdy stejné. Problémové partie již nebudou partiemi problémovými. Přijďte, vyzkoušejte a posuďte sami. 

Z lekce si odnesete samá pozitiva – skvělou náladu a dobrý pocit z dobře vykonané práce. Vždy si dáme pořádně do těla a navíc je tu skvělá parta lidí!  

Sobota

P-class

10:00 - 11:00

P-class

Sobota 10:00 - 11:00
P-class je vytrvalostní aerobní cvičení zaměřené na posilování a formování svalstva celého těla, založené na aerobikových prvcích. Proto se P-Class řadí mezi druhy aerobiku, jelikož v první části, která je určena pro zahřátí, se právě díky aerobikovým prvkům pořádně zapotíte. Následuje však posilovací část, která se zaměřuje na problémové partie – hýždě, břicho, boky a stehna. Vhodné i pro začátečníky.
Renata By
Renata
     

    Veselá a milá. Její lekce jsou pro začátečníky i pokročilé :-).

Neděle

Intervalový trénink

17:00 - 18:00

Intervalový trénink

Neděle 17:00 - 18:00
Radka By
Radka
Tréninky zaměřené na silovou vytrvalost, koordinaci, balanc a kompenzaci. Se mnou se naučíš trénovat efektivně, vypiluješ techniku základních vícekloubových cviků, postupně budeš překonávat své limity s partou lidí, která tě potáhne za skvělou kondicí a dobře fungujícím tělem. Zacvičíš si s vlastní vahou i pomůckami jako jsou bosu, jednoručky, stepy, ketlebelly, therabandy atd. TAHLE NAKOPÁVAČKA TĚ BUDE BAVIT!!  🙂

 

Sál 2

 

Pondělí

Jumping i pro začátečníky

19:00 - 20:00

Jumping i pro začátečníky

Pondělí 19:00 - 20:00
Dynamicky aerobní cvičení na trampolínách. Hodiny jsou zaměřené na posílení posturálních a stabilizačních svalů a na spalování cukrů a tuků.
Radek By
Radek
                   

S láskou věnuji Jumpingu. Pokud máte rádipohyb,hudbu,rytmus,tak přijďte a zažijete endorfinový výboj s dobrým pocitem uspokojení.

Na mých lekcích nenajdete složitou choreografii, ale zadovádíte si a zlepšíte svou kondici při mých velmi oblíbených rychlých skladbách. Nejdeme cvičit spartakiádu. Chytne se i začátečník.

Úterý

Pilates Martina

17:00 - 18:00

Pilates Martina

Úterý 17:00 - 18:00
Martina By
Martina
      Pilates zlepšuje vaši svalovou kontrolu, sílu i dýchání. Budete se díky němu cítit pružnější a pevnější. Specializuje se na hluboké svalstvo břišní i zádové, jeho výhodou je však i často opomíjené aktivace pánevního dna. Cvičit ho může každý bez ohledu na věk, váhu či pohlaví. SM systém oproti tomu tvoří ucelený komplex cviků, jež vedou k odstranění chronických bolestí zad. Záda stabilizujete a mobilizujete. Pomáhá také při skolióze či při výhřezu ploténky. Klient si z lekce odnese dobrý pocit ze zdravě provedeného cvičení, dobije baterky, a s jistotou tak společně vyčarujeme i úsměv na jeho tváři. 🙂

Funkční trénink

19:00 - 20:00

Funkční trénink

Úterý 19:00 - 20:00
Pohybový, silový a kondiční trénink zaměření na posílení celého těla, všech svalových skupin a zvýšení celkové kondice. Vhodné i pro začátečníky.
Filip Špůr By
Filip Špůr
Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, který je typický střídáním rychlých úseků vyšší intenzity s úseky odpočinkovými. Řadí se mezi nejnáročnější, ale za to mezi nejúčinnější metody běžeckého tréninku. Intervalový trénink pomáhá zlepšit schopnosti běžců při různé intenzitě zatížení. Připravuje organismus na změny tempa a vyrovnání se s nimi. A to se hodí nejen při závodě.
Středa
Čtvrtek

Power Joga

18:00 - 19:00

Power Joga

Čtvrtek 18:00 - 19:00
Relaxačně posilovací hodina zaměřená na protažení a posílení svalstva. Cvičení je vedené v pomalém tempu. Hodina je vhodná jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Hodina power yogy je dynamičtější než ostatní druhy jóg.
Věrka By
Věrka
Pátek
Sobota
Neděle